سرخ کن بدون روغن

پرفروش ترین سرخ کن آلمانی با تخفیف روز پدر مهلت محدود🎁🥳

پرفروش ترین سرخ کن آلمانی با تخفیف روز پدر

DEIME GERMANY🇩🇪

⭐️سرخ کن بدون روغن ۷ لیتری⭐️
دیمی آلمان🇩🇪
💯جدیدترین مدل نسخه اورجینال💣

تضمین اصالت و کیفیت کالا✅

بی رقیب ترین سرخ کن آلمانی در بازار و یکی از پرفروش ترین سرخ کن های مارکت آمازون در آمریکا🇩🇪🇩🇪🇩🇪

✅ المنت بسیار قوی
✅ محفظه داخل سره کن تماما استیل ضدزنگ
✅ طول عمر چندین برابر بیشتر از سایر مدل‌ها
✅ صفحه نمایش بزرگ با حساسیت بالا و قوی

یخ زدایی گوشت و مرغ🥩
پیتزا و لازانیا🍕
سرخ کردن بال مرغ و سیخ جوجه🍢
بادمجون و قارچ کبابی
اسنک و همبرگر
ماهی و میگو
گرم کردن غذا
کیک و دونات🍩
خشک کردن میوه🍒
سرخ هویج و لوبیا سبز
خشک کردن سبزیجات🥗
پخت بلال
جگر کبابی
سرخ فلفل و‌ گوجه🌶️
سیب زمینی سرخ کرده تُرد🍟
بریونی مرغ کامل و قابلیت گریل
سیستم گرمایش هوشمند

با کیفیت ترین پخت رو با این هواپز بی نظیررر داشته باشید😍

✅قطعاتش رو کامل خودمون موجود داریم و طی 24 ماه ضمانت کامل پشتیبانی میشه👌🏻 و حتی بعد 24 ماه

بهترین و پرفروش ترین سرخ کن حرفه ای فوول امکانات 1402 که تا به الآن فقط و فقط رضایتمندی داشته💯

با طراحی بی نظیر و قدرت فوق العاده یکی از بهترین محصولات در صنعت آشپزخانه✨

همین الان روی دکمه زیر👇 کلیک کن بندازش تو سبد خریدت که جا نمووونی از تخفیفات روز پدر لارمیس برند😍 فرصت محدووود🎁🥳

و یا به صورت کارت به کارت به شماره واتساپ یا ایتا 09056404597 پیام دهید.

اگر دلیل بر نارضایتی داشتی پس بفرست! 100 روز مهلت تست و تعویض داره! (با برگه رسمی)

سرخ کن 7 لیتر دیمی آلمان یکی از پرفروش ترین سرخ کن های سایت بزرگ رسمی آمازون لینک منبع فروش در آمازون در آمریکا هست😎 و جز رضایتمندی چیزی نداشته👌🏻🇩🇪🇩🇪🇩🇪

سرخ کن بدون روغن 7 لیتر دیمی آلمان در آمازون
سرخ کن فیلیپسسرخ کن دیمی
قطعات سرخ کن فیلیپس تو ایران موجود نیست و اگه خراب بشه باید بندازینش دورقطعات سرخ کن دیمی رو کامل خودمون موجود داریم✅
سرخ کن فیلیپس درب پنجره‌ای و چراغ نداره و نمی‌تونید وضعیت پخت غذا رو ببینیدسرخ کن دیمی درب پنجره‌ای و چراغ داره که می‌تونید وضعیت پخت غذاتون رو ببینید✅
صفحه نمایش معمولیصفحه نمایش بزرگ و واضح✅
قابلیت پیش گرمایش نداردقابلیت پیش گرمایش هوشمند✅
قیمت غیر منطقی حدود 7,500 تومانقیمت اصلی 6,250 تومان اما با تخفیف ویژه🎁 روز پدر فقط 4,790 تومان✅
مقایسه سرخ کن 7 لیتر دیمی و سرخ کن فیلیپس

بهترین سرخ کن مارک Deime آلمان نسخه اورجینال دارای 12 برنامه پخت و پز مختلف است که به شما امکان می‌دهد غذاهای مختلف را به سادگی و با دقت بالا پخت کنید. همچنین، با قابلیت تنظیم دستی دما و زمان، می‌توانید غذاهای خود را به سبک خودتون پخت کنید. حالا در ادامه میگم که چرا نباید این سرخ کن رو تو تخفیف روز پدر از دست بدی!

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سرخ کن در لارمیس برند، این است که شما می‌توانید تا 100 روز پس از خرید، کالا را بازگردانی و تعویض کنید. این بازه زمانی کافی است تا شما بتوانید با دقت عملکرد و کیفیت این محصول را ارزیابی کرده و اطمینان حاصل کنید که انتخاب صحیحی انجام داده‌اید.

به علاوه، سرخ‌کن دیمی آمان دارای گارانتی ۲۴ ماهه با برگه رسمی است که تضمین کننده‌ی کیفیت و اعتماد سازنده به محصول است. این گارانتی نشان‌دهنده تعهد شرکت سازنده به پشتیبانی از محصولات خود و ارائه خدمات پس از فروش مناسب می‌باشد.

این سرخ‌کن جدید آلمانی با تخفیف ویژه روز پدر، به عنوان یکی از باارزش‌ترین هواپزهای بدون روغن در حال حاضر موجود است. این تخفیف به عنوان یک فرصت مناسب برای داشتن یک دستگاه هواپز کارآمد و باکیفیت برای آشپزی و پخت و پز، بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است.

یکی از ویژگی‌های چشمگیر این سرخ‌کن، ظرفیت بالای 7 لیتری آن است. این ظرفیت بالا به شما اجازه می‌دهد تا حتی دو مرغ کامل را به راحتی در سبد قرار داده و پخت کنید، که این نشان از قدرت و کارآیی بالای این دستگاه سرخ‌کن می‌باشد.

در حالت معمول، شما ممکن است نیاز داشته باشید که در حین پخت و پز، وضعیت غذای خود را مشاهده کنید. اما با این سرخ‌کن جدید آلمانی، شما از درب پنجره‌ای و چراغ مجهز آن بهره برده و به راحتی وضعیت داخل آن را مشاهده کرده و کنترل نمایید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرخ‌کن آلمانی، استفاده از جنس محفظه داخلی کاملاً استیل ضد زنگ است. این ویژگی نشان از دوام و مقاومت بالای این محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. علاوه بر این، محفظه استیل ضد زنگ تضمین می‌کند که غذاهای شما در یک محیط بهداشتی و سالم طبخ شوند.

قدرت واقعی 1700 وات این سرخ‌کن، اطمینان می‌دهد که شما از یک دستگاه هواپز با کیفیت و قدرتمند برخوردار هستید. این توان کافی است تا غذاها را به صورت سریع و بهینه بپزد و نتایج عالی و مطلوبی را به شما ارائه دهد.

این سرخ‌کن با داشتن 12 برنامه پخت و پز متنوع، امکان پخت غذاهای گوناگون را با کیفیت و دقت بالا فراهم می‌کند. این برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند که با تنظیمات مختلف، غذاهای مختلف را با بهترین نتیجه بپزید و از انواع مختلف پخت و پز بهره ببرید.

یکی از ویژگی‌های قوت این سرخ‌کن، قابلیت سرخ کردن انواع مختلف غذاها از جمله سیب زمینی، گوشت، مرغ و ماهی است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا از یک راه‌حل چندمنظوره برای پخت و پز غذاها بهره مند شوید و از یک دستگاه چند کاره و کارآمد استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سرخ‌کن، قابلیت پختن کیک و شیرینی است. این ویژگی باعث می‌شود که آشپزان، خانه‌داران و علاقمندان به پخت و پز بتوانند به راحتی انواع مختلف کیک و شیرینی را در منزل تهیه کرده و از طعم و عطر دلپذیر آن‌ها لذت برده و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

ویژگی دیگر این سرخ‌کن، قابلیت خشک کردن انواع میوه و سبزیجات است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید میوه‌ها و سبزیجات خود را به صورت خشک شده نگهداری کرده و از آن‌ها به عنوان مواد اولیه برای تهیه انواع خوراکی‌ها و خوشمزه‌های خانگی استفاده نمایید.

سرخ کن جدید دیمی آلمانی دارای قابلیت یخ زدایی گوشت و مرغ است که دکمه اون در منو به صورت مجزا با عنوان dehydrate قرار داده شده. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به صورت ایمن گوشت‌ها و مرغ‌های یخ زده خود را آب کنید و برای پخت و آماده‌سازی آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشید.

با توجه به همه این ویژگی‌های منحصر به فرد، این سرخ کن آلمانی جدید مارک دیمی با تخفیف ویژه روز پدر، یک گزینه عالی برای خانم های خانه دارا و آقایان است. این تخفیف ویژه به شما فرصتی عالی برای داشتن یک هواپز بدون روغن، رژیمی و کارآمد در آشپزخانه خود ارائه می‌دهد.

سوالات متداول:

به این پست امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد آرا: 109

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

author-avatar

درباره لارمیس برند

فروشگاه لارمیس برند با هدف خلق تجربه خریدی بی‌نظیر برای شما عزیزان با ارسال مستقیم از بانه، فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه لوازم برقی و آشپزخانه اصل با کیفیت عالی ارائه می‌دهد.

6 دیدگاه در “پرفروش ترین سرخ کن آلمانی با تخفیف روز پدر مهلت محدود🎁🥳

  1. پریناز ق گفت:

    سلام دقیقا همون نمونه که تو آمازون به فروش میره رو ارسال میکنید؟

    1. سلام وقت بخیر🌹 بله دقیقا همون نمونه ارسال میشه👌🏻 ما وارداتی مستقیم داریم کاملا اصلی و اورجینال تضمینی از بانه ارسال میشه✅

  2. دلارام گفت:

    سلام اون خردکن برقی که کنار سرخ کنا تو ویدیو هست هم تو تخفیف روز پدر گذاشتین؟

    1. سلام وقت بخیر🌹 بله خردکن برقی کنوود هم تو تخفیف ویژه🎁 روز پدر هست👌🏻 لطفا اینجا کلیک کنید

  3. رسول گفت:

    واقعا المانیه ؟

    1. وقت بخیر🌷 بله کاملا اصل و اورجینال آلمان✅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *