سرخ کن بدون روغن

ثبت سفارش بهترین سرخ کن آلمانی با دلار آمریکا🇺🇸

قیمت بهترین سرخ کن آلمانی با دلار آمریکا

بررسی ای که امروز روی بهترین سرخ کن آلمانی کردیم متوجه چیز عجیبی شدیم! قیمت بهترین سرخ کن آلمانی با دلار آمریکا رو توی ویدیو تحلیل کردیم حتما ببینید.

همین الان روی دکمه زیر👇 کلیک کن بندازش تو سبد خریدت که جا نمووونی از تخفیفات روز پدر لارمیس برند😍 فرصت محدووود🎁🥳

و یا به صورت کارت به کارت به شماره واتساپ یا ایتا 09056404597 پیام دهید.

اگر دلیل بر نارضایتی داشتی پس بفرست! 100 روز مهلت تست و تعویض داره! (با برگه رسمی)

همونطور که تو ویدیو بالا دیدید قیمت سرخ کن دیمی 7 لیتر در آمازون 108 دلاره و با دلار 55 تومانی که حساب کردیم شد 5,940 با هزینه گمرک و جا به جایی یک چیزی حدود 6,100 الی 6,200 یا حتی بیشتر برای مصرف کننده در میاد! اما شما امروز با تخفیف ویژه روز پدر میتونی فقط 4,790 تومان🎁 فقط و فقط از 2 تا 9 بهمن ماه ثبت سفارش کنی و یک هفته ای تحویل بگیری😍

با کیفیت ترین سرخ کنی که تا به الان دیدید قطعا سرخ کن دیمی 7 لیتر واقعا یه لول از همه سرخ کن ها بالاتره👌🏻 به عنوان مثال اگر بخوایم یکی از مزیت هاش رو بگیم، درب پنجره‌ای و چراغ داره که میتونید وضعیت پخت غذاتون رو ببینید.

همچنین قطعات سرخ کن رو کامل خودمون موجود داریم که با 100 روز مهلت تست و تعویض و 24 ماه گارانتی معتبر✅ در صورت هرگونه نارضایتی و یا اتفاق در آینده گارانتی تمامی خدمات حمل و نقل به بانه و تعویض رو تقبل میکنه.

البته به خاطر کیفیت فوق العاده بی نظیر این سرخ کن آلمانی تا به الان هیچ گونه نارضایتی نداشته بلکه فقط جهت اطمینان شما مشتریان عزیز مهلت تست و تعویض رو قرار دادیم🌷

از لحاظ کیفیت ساخت و متریال که حرفی برای گفتن نداره محفظه داخلیش استیل ضد زنگه و با فن بزرگی که داره غذا رو با هوای داغ 360 درجه با یکنواخت ترین حالت ممکن پخت میکنه.

سوالات متداول:

به این پست امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد آرا: 137

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

author-avatar

درباره لارمیس برند

فروشگاه لارمیس برند با هدف خلق تجربه خریدی بی‌نظیر برای شما عزیزان با ارسال مستقیم از بانه، فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه لوازم برقی و آشپزخانه اصل با کیفیت عالی ارائه می‌دهد.

6 دیدگاه در “ثبت سفارش بهترین سرخ کن آلمانی با دلار آمریکا🇺🇸

  1. اعظم کریم زاده گفت:

    سلام من این سرخ کن رو میخوام به ساری هم ارسال دارید؟ میتونم به صورت کارت به کارت خرید کنم؟

    1. سلام وقت بخیر🌹 بله به تمام نقاط ایران ارسال داریم👌🏻 به صورت کارت به کارت هم میتونید ثبت سفارش کنید لطفا به ایتا یا تلگرام شماره 09056404597 پیام بدید تا حد امکان از سایت ثبت سفارش کنید چون حجم پیام ها زیاده🌸

  2. زیبا ص گفت:

    سلام قابلیت میوه خشک کن هم داره؟

    1. سلام وقت بخیر🌹 بله قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجات هم داره👌🏻

  3. فرشته م گفت:

    جنس سبدش چیه؟

    1. وقت بخیر🌹 تفلون نچسب و بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *