جارو پرتابل کوخ آلمان اصلی

5,500,000 تومان

  • قدرت 750 وات واقعی
  • اصلی و اورجینال آلمان🇩🇪
  • ظرفیت مخزن 0.8 لیتر
  • طول سیم 8 متر
  • دارای 18 ماه گارانتی

4 عدد در انبار موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع سفارشات شما

پرداخت امن

تجربه پرداخت امن و مطمئن

ضمانت اصالت کالا

محصولات کاملا اصل و اورجینال

پشتیبانی آنی

پاسخگو سوالات شما هستیم

جارو پرتابل ایستاده کوخ آلمان مدل KSV-2031 اصلی

جاروبرقی ایستاده کوخ مدل جدید KSV-2031 با طراحی 3 در 1 منحصر به فرد، تمام نیازهای تمیزی خانه شمارا برآورده می‌کند. این دستگاه با امکان تغییر در حالت ایستاده به دستی در عرض چند ثانیه، برای هر نوع سطحی ایده‌آل است.

این جاروبرقی دارای برس موتوردار با نور LED است که به شما کمک می‌کند تا حتی در محیط‌های تاریک، همه جزئیات را مشاهده کنید. همچنین نازل باریک آن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به گوشه‌ها و نقاط دوررس دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را تمیز کنید.

جاروبرقی ایستاده کوخ مدل KSV-2031 برای انواع سطوح از جمله فرش، کاشی و چوب سخت مناسب است و با قدرت موتور قوی خود، به راحتی موهای حیوانات خانگی، خاک و گرد و غبار را از سطوح مختلف پاک می‌کند.

با برس کف موتوری که این دستگاه دارد، تمیز کردن عمیق و حتی حذف لکه‌های سخت از فرش، خاک، گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و سایر ذرات، به یک وظیفه آسان و سریع تبدیل می‌شود. جاروبرقی ایستاده کوچ تضمینی برای تمیزی و آرامش در خانه شماست.

برند

نوع جنس

پلاستیک فشرده

توان مصرفی

750 وات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو پرتابل کوخ آلمان اصلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1. از طریق سایت:

سفارش تمامی کالاها به صورت آنلاین و از طریق سایت لارمیس برند انجام می‌گردد. فقط کافیست بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید سپس تسویه حساب و پر کردن اطلاعات و در نهایت ثبت نهایی سفارش. 

2. واتس اپ و ایتا:

تا حد امکان از طریق سایت ثبت سفارش کنید در صورتیکه به هر دلیلی امکان ثبت سفارش از طریق سایت و به صورت آنلاین را ندارید، می‌توانید به شماره 09056404597 از طریق واتس اپ یا ایتا  پیام دهید. همکاران ما سفارش شما را به صورت کارت به کارت ثبت می‌نمایند.