مرجوع و استرداد وجه

تمام سفارشات قبل از ارسال توسط فروشگاه لارمیس برند بررسی و سلامت کالا و درست بودن مشخصات سفارش مطابق با خواست مشتری، بررسی می‌گردد. بعد از بررسی کامل و اطمینان از صحت و سلامت کالا، مرسوله تحویل پست داده می شود. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که مشتریان در چه صورتی می‌توانند محصول خود را بازگشت داده یا برای تعویض کالا و استرداد وجه اقدام نمایند. در ادامه قوانین مرجوعی کالا، استرداد وجه و تعویض کالا فروشگاه لارمیس برند را می‌توانید مطالعه فرمایید.

شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در فروشگاه لارمیس برند

از آنجا که قبل از ارسال سفارش برای مشتریان عزیز صحت مشخصات و سلامت کالا به طور کامل بررسی می‌شود، در صورتیکه مشتری در زمان تحویل بخواهد کالا را مرجوع نماید باید دارای شرایط زیر باشد.

1. در صورتیکه مشتری در زمان تحویل کالا متوجه شود که کالا دارای مشخصات مغایر با مشخصات اعلام شده فروشگاه است، بلافاصله در کمتر از 24 ساعت باید به فروشگاه اطلاع دهد تا بررسی های لازم برای وی صورت بگیرد. در صورتیکه بیشتر از 24 ساعت از زمان تحویل کالا گذشته یا از کالا استفاده شده باشد، کالا تعویض و یا مرجوع نخواهد شد.

2. مواردی همچون پشیمانی مشتری از خرید، نارضایتی مشتری از رنگ یا ظاهر کالا که مربوط به سلایق فردی وی است، جزو قوانین بازگشت یا تعویض کالا در فروشگاه لارمیس برند نیست و فروشگاه این کالاها را مرجوع یا تعویض نخواهد کرد.

3. درصورتی که محصول در حین حمل آسیب ببیند، با داشتن کد صورتجلسه نواقعی رفع خواهد شد. پیشنهاد می‌شود در حین دریافت کالا از مامور پست در حضور او، بسته بندی باز شود و از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید. 

4. چنانچه آسیب دیدگی پیش آمده در محصول در اثر استفاده از محصول یا عدم استفاده درست توسط مشتری ایجاد شده باشد، فروشگاه لارمیس برند مسئولیتی در قبال آن ندارد.

5. تا زمانی که کالای مرجوعی به دست فروشگاه لارمیس برند نرسد، امکان تعویض یا استرداد وجه وجود ندارد.

روند مرجوعی کالا

در صورتیکه کالای ارسالی برای شما توسط فروشگاه لارمیس برند واجد شرایط تعویض یا مرجوعی است:

1. بلافاصله پس از دریافت کالا و کمتر از 24 ساعت از قسمت تماس با ما با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و مشکل کالا را مطرح نمایید. عکس و فیلم از محصول دریافتی را برای ما ارسال نمایید تا فرآیند مرجوعی را برای شما پیگیری کنیم.

2. از کالا استفاده نکنید و آن را مشابه بسته بندی فروشگاه، به خوبی بسته بندی کرده و طبق هماهنگی با پشتیبان لارمیس برند کالا را به آدرس فروشگاه بازارسال نمایید. تا قبل از تایید نهایی فروشگاه و بررسی های انجام شده، کالا را مرجوع نکنید.

3. کد رهگیری مرسوله مرجوعی را برای پشتیبان فروشگاه ارسال نمایید تا مسیر مرسوله را پیگیری نماید و بتواند کالا را دریافت کرده، کالا برای شما تعویض گردد یا بازگشت وجه را برای شما انجام دهد.

4. پس از دریافت کالا توسط فروشگاه لارمیس برند، بلافاصله کالا تعویضی به آدرس مشتری ارسال می‌گردد.

روند بازگشت و استرداد وجه

1. در صورتیکه مشتری بدون هماهنگی با فروشگاه محصولی را از سایت سفارش داده باشد و به دلیل عدم موجودی یا مغایرت قیمت و مشخصات کالا سفارش مسترد شود، فروشگاه موظف است در سریعترین زمان ممکن با توجه به فرآیند عملیات بانکی وجه را به شماره کارت مشتری بازگشت دهد. استرداد وجه تنها به شماره کارتی انجام خواهد شد که به اسم فرد سفارش دهنده باشد و سفارش توسط آن صورت گرفته باشد.

2. در صورتیکه طبق بررسی های انجام شده توسط فروشگاه، تایید شود که کالایی برای مشتری مرجوع گردد، فروشگاه موظف است بعد از دریافت کالا مبلغ واریزی مشتری را برای وی واریز نماید. برای اینکار مشتری باید شماره حساب یا کارت بانکی خود را برای پشتیبان فروشگاه ارسال نماید. در صورتیکه کالا استفاده شده باشد یا خسارتی به آن وارد شده باشد، فروشگاه می‌تواند خسارت وارد شده به کالا را طبق هماهنگی های انجام شده با مشتری از وجه بازگشتی کسر نماید.